Τα «δυνατά» και τα «αδύναμα» σημεία του σχολείου μας
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων δεξιοτήτων οι μαθητές της Β’ τάξης επιστράτευσαν την παρατηρητικότητά τους, βγήκαν στην αυλή και κατέγραψαν τα «δυνατά» και τα «αδύναμα» σημεία του σχολείου τους. Δουλεύοντας σε ομάδες, έβγαλαν φωτογραφίες και στη συνέχεια συζήτησαν στην τάξη βγάζοντας ομαδικά συμπεράσματα. Διασκέδασαν αλλά ταυτόχρονα προβληματίστηκαν σε περιβαλλοντικά θέματα και εξέφρασαν τα συναισθήματά τους.